Ne găsești oricând!
Contactează-ne
Întrebări Frecvente
Plata se poate efectua cu card de credit/debit (Visa, MasterCard, Revolut, American Express). Nu sunt acceptate carduri pre pay. Cardul trebuie prezentat în original și să fie pe numele titularului de contract.
Înțelegem că e posibil să întârziați și încercăm să fim flexibili. Dacă returnați vehiculul cu întârziere sau trebuie să prelungiți perioada de închiriere a mașinii, vă rugăm să ne contactați în cel mai scurt timp. Dacă mașina este disponibilă, se va face un act adițional de prelungire și se va achita noua perioadă de închiriere.
O rezervare deja confirmată se poate anula sau modifica fără nicio taxă suplimentară în funcție de solicitare.
Primul pas este să ne contactați imediat. În caz de defecțiune tehnică beneficiați de asistență rutieră non-stop, mașină la schimb în cazul în care defecțiunea nu poate fi remediată imediat. În caz de accident: în caz de accident, clientul trebuie să procure și apoi să ofere către IMAG SRL documente în copie ale actelor persoanelor terțe implicate în accident (poliță de asigurare RCA, carte de identitate, permis de conducere, certificat de înmatriculare), raportul poliției sau constatarea amiabilă. Dacă persoana care închiriază autoturismul și/sau celălalt participant sunt persoane străine, trebuie să se efectueze investigația la fața locului și trebuie anexat raportul poliției.