Alege mașina potrivită pentru călătoria ta

Contact2024-05-28T16:26:44+03:00

Ne găsești oricând!

Contactează-ne

Întrebări Frecvente

Ce tipuri de carduri sunt acceptate la plată?2023-07-20T12:25:31+03:00

Plata se poate efectua cu card de credit/debit (Visa, MasterCard, Revolut, American Express). Nu sunt acceptate carduri pre pay. Cardul trebuie prezentat în original și să fie pe numele titularului de contract.

Pot returna mașina mai târziu decât am stabilit la momentul închirierii?2023-08-10T14:46:00+03:00

Înțelegem că e posibil să întârziați și încercăm să fim flexibili. Dacă returnați vehiculul cu întârziere sau trebuie să prelungiți perioada de închiriere a mașinii, vă rugăm să ne contactați în cel mai scurt timp. Dacă mașina este disponibilă, se va face un act adițional de prelungire și se va achita noua perioadă de închiriere.

Cum pot să modific sau să anulez o rezervare deja confirmată?2023-08-10T14:17:54+03:00

O rezervare deja confirmată se poate anula sau modifica fără nicio taxă suplimentară în funcție de solicitare.

Ce se întâmplă în cazul în care autoturismul este avariat?2023-08-10T14:47:42+03:00

Primul pas este să ne contactați imediat. În caz de defecțiune tehnică beneficiați de asistență rutieră non-stop, mașină la schimb în cazul în care defecțiunea nu poate fi remediată imediat. În caz de accident: în caz de accident, clientul trebuie să procure și apoi să ofere către IMAG SRL documente în copie ale actelor persoanelor terțe implicate în accident (poliță de asigurare RCA, carte de identitate, permis de conducere, certificat de înmatriculare), raportul poliției sau constatarea amiabilă. Dacă persoana care închiriază autoturismul și/sau celălalt participant sunt persoane străine, trebuie să se efectueze investigația la fața locului și trebuie anexat raportul poliției.

Title

Go to Top